.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کری‏های قطبی و قلعه‏نویی قبل از دربی

سرمربي تيم استقلال تهران گفت: باور دارم داربي شصت و پنجم يكي از بهترين داربي‌هاي استقلال و پرسپوليس شود.

به گزارش ایسنا ، امير قلعه‌نويي در حاشيه‌ي تمرين امروز تيم استقلال گفت: با شناختي كه از تفكرات خودم و افشين قطبي دارم معتقدم بازي روز جمعه ميان استقلال و پرسپوليس يكي از زيباترين داربي‌هاي تهران خواهد شد. در هر صورت ما براي پيروزي به ميدان مي‌رويم و اميدوارم بتوانيم علاوه بر بازي زيبا نتيجه را نيز به دست آوريم.

وي درباره‌ي نتيجه تساوي در چند بازي اخير اين دو تيم نيز گفت: بدون ترديد ما براي مساوي به ميدان نخواهيم رفت تنها هدف ما كسب سه امتياز و ارائه يك بازي زيبا است.

امير قلعه‌نويي در اشاره به بازي تيم استقلال مقابل راه‌آهن تصريح كرد: در هفته‌هاي ابتدايي ما به مراتب بهتر از بازي مقابل راه‌آهن كار مي‌كرديم اما، نتيجه نمي‌گرفتيم و در واقع در آن بازي‌ها حق استقلال شكست نبود.

قلعه‌نويي درباره‌ي شايعه درگيري لفظي‌اش با سياوش اكبرپور نيز گفت: تمامي اين حرف‌ها نتيجه‌ي سالم كار كردن است، استقلال حاشيه ندارد اما عده‌اي مي‌خواهند تيم را به حاشيه ببرند هيچ مشكلي وجود ندارد و اكبرپور نيز دارد در كنار ساير بازيكنان تمريناتش را انجام مي‌دهد. روزي كه ما شكست مي‌خوريم صدها حرف در مي‌آورند و روزي هم كه پيروز مي‌شويم حاشيه‌هاي ديگري ساخته مي‌شود.

قلعه‌نويي درباره وضعيت مجتبي جباري نيز گفت: ما معتقديم هم مجتبي جباري و هم تمامي بازيكنان بايد مطالبات خود را دريافت كنند، مبالغي نيز به تيم تزريق شده است اما، در هر صورت بايد به فكر تيم نيز باشيم به عنوان نمونه سياوش اكبرپور از پول خودش به يك بازيكن ديگر داد و از اين مسائل در تيم استقلال زياد است. بازيكنان بايد صبور باشند تا با انسجام و همدلي كار را پيش ببريم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس نیز گفت: استقلال و قلعه‌نويي را به خوبي مي‌شناسم و براي بازي داربي برنامه‌هاي ويژه دارم.
افشين قطبي پس از تمرين روز دوشنبه تيم پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما در بازي داربي گل نخوردن، گل زدن و كسب پيروزي است. ما امسال پرسپوليس قدرتمندي را در اختيار داريم و تاكنون نشان داده‌ايم از تمام تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر بهتر هستيم. آمار پرسپوليس در موقعيت‌هاي گل و كنترل بازي از تيم‌هاي ديگر بهتر است و اكنون نيز با آمادگي كامل براي رويارويي با تيم استقلال آماده مي‌شويم.

وي درباره‌ي شناختش از شرايط تيم استقلال نيز به خبرنگاران گفت: در فوتبال مدرن هيچ مساله‌ي پنهاني وجود ندارد. چرا كه تمام مربيان و آناليزورها فوتبال حريفان‌شان را به دقت زيرنظر مي‌گيرند. من هم در اين زمينه از تيم استقلال و تفكرات قلعه‌نويي شناخت لازم را دارم و به خوبي مي‌دانم كه آنها چطور بازي خواهند كرد. اگر فردي از اين تيم تمرين ما را نگاه كند و شرايط فني بازيكنان ما را بسنجد هيچ مشكلي براي‌مان نخواهد بود. زيرا معتقدم سرعت فوتبال و دقت در كنترل بازي چيزي نيست كه آناليزهاي حريفان بتواند آن را خنثي كنند.

قطبي افزود: همه مي‌دانند كه برزيل، ميلان و آرسنال چه طور بازي مي‌كنند اما، مهم سازماندهي، سرعت و دقت فوتبال آنهاست كه باعث موفقيت‌شان مي‌شود. ما نيز چنين تفكراتي را در تيم پرسپوليس با نفرات خوبي كه در اختيار داريم، پياده كرده‌ايم و هيچ نگراني از بابت آناليز حريف نداريم. پرسپوليس براثر شرايط تاكنون هفت امتياز از دست داده كه تلاش ما اين است كه با پيروزي بر استقلال استارت خوبي براي جبران اين امتيازات داشته باشيم. مهم قهرماني در پايان فصل است و اكنون كه چندين تيم بالاي سر پرسپوليس هستند، اهميت چنداني براي ما ندارد.

افشين قطبي هم‌چنين درباره‌ي شرايط بازي علي كريمي در پرسپوليس تصريح كرد: كريمي بازيكن با كيفيت و بين‌المللي است. تاكنون مردم و هواداران او را به تبحرش در بازي با توپ مي‌شناختند اما، من در بازي با پگاه از كيفيت فوتبال كريمي در بازي بدون توپ لذت بردم. او در بازي بدون توپ نشان داد كه يك فوتباليست كاملا بين‌المللي است و حتي مهمترين تاثير را در گل اول ما داشت. اميدوارم بتوانيم از كريمي در بازي با توپ و بدون توپ او بهترين استفاده‌ها را داشته باشيم.

قطبي در پايان درباره‌ي شرايط حضور نيكبخت در بازي داربي با توجه به قرار گرفتنش در تركيب ذخيره‌ها حين تمرينات خاطرنشان كرد: نيكبخت با آمادگي كامل تمرين مي‌كند. حضور او در تركيب ذخيره‌ها چندان مهم نيست چرا كه شايد ما از او به عنوان تك مهاجم در بازي پيش‌رو يا بازي‌هاي آينده استفاده كنيم. بنابراين به اين مساله توجهي نكنيد چرا كه دست مربيان هنگام بازي رو خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.